האופניים שנת 2010 נקנו בשנת 2011 מהחנות- אני יד ראשונה. מאז האופניים אצלי ולא יצא לי לרכב הרבה, כבר למעלה משנה לא רכבתי (עברתי לתחום המוטורי). ברקסים: avid. בולם קרמי: 160 מ"מ bomber . בולם אחורי: 6 אינצ' vector-r. קרנק: ruktion. הכל מפרט מקורי ובמצב מעולה. לפרטים נא להתקשר. האופניים נמכרים עם הפדלים המקוריים ולא מה שמופיע בתמונה ובלי המגן לשלדה. גמיש.