*למסירה ללא עלות* שלדת מרידה "18 ז"ק, יינתן עם הג'אנטים. האופניים שוכבות אצלי במחסן כבר המון זמן והחלטתי למסור אותם למי שירצה. אני גר בצפון (איזור מעלות) ומגיע כמה פעמים בשבוע לנהריה. מי שרוצה שיצור קשר ויבוא לקחת. (אני אני לא עונה להשאיר SMS שזה בקשר לאופניים ואני אחזור אליכם) האופניים הם רק שלדה, ללא בולם ללא כידון,אבל יש עליהם את הקראנק.
פרטים
מודעות נוספות של עמית מיקום בארץ:
הגליל המערבי והגליל התחתון
(לפי הרישום לאתר)