טוב חברים, הסקראצ' הכי שמורות בארץ למכירה! אז ככה, טרק סקראצ' 9, אופני FR מדהימות! לפי מה שהחברה טרק אומרת, האופניים האלה הן גרסת הFR לsession (בעיקרון הגרסה שלי מגיעה עם 180, אבל יש גם גרסת AM שמגיעה עם 160. הקישור בסוף יסביר הכל...) ועכשיו למפרט: מקדימה Fox van 160 מאחורה fox rc4. ברקסים:elixir cr(Carbon) מעביר קדמי + אחורי SLX. צמיגים:schwalbe hans dampf נרכבו רק 3 רכיבות! חישוקים: bontrager cousin earl. צ'יין גייד: blackspire קראנק: moto x ועוד פרטים ניתן לשמוע בפלאפון. גמיש אבל לא בלרינה(; (פתוח להצעות החלפה מעניינות על אופני DH) אה ודרך אגב, זווית הראש משתנה 65\65.5 הקישור שהבטחתי בהתחלה: http://www.youtube.com/watch?v=PzDn-ke29Uw תעבירו ל1:05 בשביל הסבר על האופניים ועל ההבדל בין הטרק session לטרק scratch 9 ולהבדל בין גרסת הAM לגרסת ה FR. |
פרטים |