| לרגל עזיבת עולם האופניים, מוכר את כל רכושי בתחום; ראשית: אופני Ibis mojo sl שנת 2010 במצב מדהים וברמת האבזור הגבוהה ביותר - מעביר אחורי XO מעביר קדמי X9, בולם קדמי FOX FLOAT RLC, אחורי FOX RP23, בלמים AVID XX, קראנק NOIR, גלגלי CRANKBROTHRS COBALT, כסא הידראולי KS. בנוסף כלולים במחיר: בגדי פוקס, מגני ברכיים ומרפקים, כסא נוסף, כפפות, קסדה, תיק רכיבה ומנשא לרכב SARIS BONES. חלק מהדברים היו בשימוש פעמים אחדות בלבד. המחיר גמיש, כל הקודם זוכה. |
פרטים |