אופני קרבון מדהימים , מידה מדיום במצב מעולה . טיל בליסטי !! קלים בטירוף . נקנו ברוזן מינץ בסוף 2010 . שלדה יפיפיה פול קרבון כמובן ללא מכות וכו , בולם קדמי בשווי 3000 ש"ח ROCKSOX SID-TEAM מהלך 100 מ"מ עם נעילה וריבאונד (עבר טיפול בינואר 2013), הילוכים שימנו XTR/XT , קרנק XT , גלגלים: צירים שימנו XT חישוק MAVIC-317/SUN DS2, מעצורים AVID JUICY-5 עם 4 רפידות חדשות מהקופסא, כידון קרבון FSA , צמיגים חדשים 0 ק"מ של SCHWALBE . שימשו כזוג שני בפארקים ובירקון . עלותם ברוזן 10,500 ש"ח תבררו, מחיר מציאה וסופי 3,500 לא גמיש , אפשרות ל-10 תשלומים בכר.אשראי. |
פרטים |