שנת 2012 נקנו במרץ שנה שעברה. בולמים אחרי טיפול בשיפ. האופניים ימכרו עם הגלגלים המקוריים (לא נרכבו) בולם קדמי ( שגם הוא הוחלף באחר ובמצב חדש) רכבתי עם האופניים פעם בשבוע בלחץ. כל המערכות slx הוחלף כידון ,באשגרד , פדלים, סטם, יש 2 אוזנים ספייר, בקיצור מוכנות פיקס לרכיבה. האופניים עלו 16000 לפני שנה. גמיש מעט