אופני שבילים מעולים למי שרוצה להשתדרג לאופני שיכוך מלא. האופניים נקנו ב2011 ונרכבו מעט יחסית עקב שירותי הצבאי. האופניים מצויידים בבולם fox r 120 ממ, מעצורי avid 3, הילוכים SLX קדמי ואחורי וגלגלי WTB Cross Country. החלק היחיד שהחלפתי מהמפרט המקורי זה הסטם שהחלפתי אותו בסטם קצר של truvative. על הביצועים של האופניים תוכלו להתרשם מהבחן שעשו להם בבייקפאנל - http://bikepanel.com/p/3978