למכירה אופניי דאון היל ברמה מטורפת בצבע אדום מבריק ויפייפה עם מפרט הכי קצה שיש ! האופניים במצב מצוין! אין סדקים\דנטים\שברים או כל דבר דומה. מפרט האופניים קצה לגמרי בולם קדמי: 2011 Rockshox Boxxer WC עבר טיפול מקיף בשיפ לפני חודש וחצי! הבולם הוא הבולם הכי טוב מסדרת ה"בוקסרים" של רוקשוקס העובד באמצעות תא אוויר. בולם במצב מעולה עובד מטורף ואפשר להתאים את הקשיחות שלו בעזרת משאבת בולם לכל משקל. בולם אחורי: Fox Rc4 במצב מעולה עובד פצצה! כידון: Odi Flight Control בצבע שחור רייז 25 בארוך 750 מ"מ עם 2 מאריכים מותאמים של ODI שבעזרתם הכידון יכול להגיע לאורך 790 מ"מ. סטם: של ODI בצבע זהב! סטם יפייפה ומעולה. ברקסים: הכי מטורפים שיש! ידיות של shimano XTR על קליפרים של shimano saint השילוב הכי טוב שיש! כוח עצירה חזק ומטורף! מעביר אחורי ושיפטר: מעביר אחורי חדש הוחלף לפני חודש וחצי sram X9 כלוב קצר עם שיפטר מקרבון של sram XO. מוט כיסא וכיסא: מוט כיסא של חברת thomson במצב מעולה, וכיסא של חברת WTB. קראנק: holzfeller truvativ. גלגלים ונאבות: גלגלים של חברת Quad 3.2 על נאבות של Quad.
אופניים במצב מטורף למבינים בלבד! לעוד פרטים אפשר להתקשר או לשלוח הודעה באתר. |
פרטים |