אופניי קצה לדאון היל,עם שילדה חזקה ועמידה ביותר,בולם קידמי טריפל של רוק-שוקס אחרי טיפול ב"שיפ" ועובד כמו חמאה. צמיגים חדשים של אונזה,פדלים וולגו,הילוכים של סראם,ברקסים של פורמולה,בולם אחורי פוקס DHX5,סטאם אינטגרלי של פאן,חישוקים של דה-בומב,צ'יין גייד של איט'רנס. מחיר 4500. גמיש מעט לרציניים