אופני GT Aggressor,האופניים במצב טוב ,נרכב על הכביש (מיועד לכביש ולשטח). בתקופה האחרונה הורכבו חלקים חדשים כמו : - צמיגים ופנימיות חדשים . -גריפים (ידיות לכידון). -מעביר אחורי של SHIMANO חדש שעולה כ150 ש"ח . - כסא של WTB ספורט איכותי .
*הערה : המערכת באופניים היא מערכת של SHIMANO איכותית ואמינה (הילוכים+מעבירים). חשוב : מידה : M (MEDIUM), הגלגל האחורי קצת רוףף וצריך יישור .מחיר לא סופי !
פרטים
מודעות נוספות של אייל מיקום בארץ:
הגליל המערבי והגליל התחתון
(לפי הרישום לאתר)