לצערי נאלץ למכור יוניט מצב מצויין, בקושי נרכבו. כידון SIXPACK,פדלים קליטים חדשים שימאנו TRAIL, שרשרת חצי חוליות כחולה, גלגלי WTB חזקים מאוד וישרים, בולם RST M29 קדמי 100 מ"מ אוויר עם נעילה מהכידון, M 29 עובד מדהים!נאבות פורמולה מיסבים סגורים, קוג 20, יכולים להיות גם הילוכים. גיאומטריה מדהימה.