מוכר את האופניים המדהימות שלי עקב מעבר לזנב קשיח. בעלייה האופניים עולות בקלילות ובירידה הן לא מאכזבות. קניתי אותן לפני 8 חודשים כחדשות מרוזן ומינץ, השלדה היא שנת 2012,האופניים במצב מצוין, יש כמה שריטות אבל שום דבר יותר מזה. את המפרט המקורי תוכלו לראות בקישור הבא של רוזן ומינץ: http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=778&ArticleID=3837
שינויים במפרט: הכידון הוחלף ל780 של חברת Spank והסטם הוחלף ל40 מ"מ של גם כן של חברת Spank.
צמיג קדמי: הוחלף לSchwalbe Big Betty 2.40 צמיג אחורי: הוחלף לSchwalbe Space 2.35 שני המציגים כחדשים.
אפשר גם להתקשר וגם לשלוח וואטס אפ(לא SMS). עדיף גם לא לשלוח email מכיוון שאני לא בודק אותו.
גר בשוהם. |
פרטים |