מפרט-שלדה שנת 2010 אחרי החלפת מייסבים מצב מעולה! בולם אחורי fox rc4 אחרי טיפול עובד מדהים! בולם קידמי fox40 אחרי טיפול עובד חמאה! (הבולמים טופלו אצל אור טל) ברקסים,קראנק,שיפטר ומעביר שימאנו סיינט(ברקסים אחרי החלפת צינורות ,רפידות ובלידינג+רוטורים של שימנו 203mm) כידון של נורקו אורך 740 גלגלים של קוואד על נאבות הופ פרו 2+צמיגים של מניון 2 ply סטל אינטגרלי בצבע כחול של sunline גריפים odi האופניים במצב מצוין הכול מטופל מרגישות מדהים !! לא רוכב כבר בגלל הגיוס וחבל לי שהם סתם עומדות ! הקונה יקבל אוזר ספייר חדשה+צמיג בוץ חדש+2 קפיצים לבולם הקידמי להתאמת משקל הרוכב ! מידת האופניים M! |
פרטים |