מעוניין למכור או להחליף בזוג אחר ולהוסיף. מצויינות כאופני כניסה - יש דנט קטן בצד שמאל (רוכב עליהם למעלה משנה במצב שמור). ב.קידמי - מניטו בלאק 80-125 כולל נעילה. ב.אחורי - של SCOTT עם שינוי מהלך ונעילה מהכידון. מ.אחורי - XT מ.קדמי - LX נאבות - LX בלמים + מעבירים - DEOR צמיגים - WTB וויר-וולף (במצב כמעט חדש).