ש לי אותן חצי שנה ככה , נכבו רק בימי שבת למשך שעתיים כל פעם ככה משו כזה. מוכר ממפני שלא צריך אותן יותר יש בגרויות אז אין לי זמן לזה אז בימקום שיהיה במחסן עדיף למכור. היום אני מליף להן גל גל אחורי ולא רוכבעליהן עד המכירה. מחיר גמיש מאוד.(מגיע לכל איזורי הארץ למכירה)