אופניים במצב מצויין שנת 2007 לפני יומיים החלפתי להם קראנק של SHIMANO עלה לי 200 שח. -מעביר אחורי SHIMANO DEORE (הרכבתי לפני חודש)(חדש) -מעביר קדמי SHIMANO -שיפטירים SHIMANO ALIVIO (החלפתי עם המעביר)(חדש) -בולם קדמי XCM SR SUNTOUR 100 MM (במצב מעולה) -בולם אחורי קפיץ במיוחד -צמיגים KENDA (במצב טוב) -כידון של MONGOOSE -גנט קדמי חדש עלה לי 150 שח -כסא WTB (חדש עלא לי 120 שח) -ברקס (PRO - MAX) במצב מצויין
לעוד פרטים בפלאפון
מעוניין בהחלפה באופניים ברמה יותר גבוהה (אני יכול להוסיף עד 1200 שח) |
פרטים |