שלדת AM/XC כרומולי חזקה בטירוף, אדומה, יפיפייה נרכשה ביבוא אישי מאנגליה בספטמבר. מאז, לצערי בקושי נרכבה. השלדה מאוד ורסטילית מסוגלת לקבל בולם 100מ"מ-150מ"מ. אני רכבתי איתה בעיקר נפח בפארק הירקון. רוב החלקים הם חדשים. שיפטרים SLX חדשים! מעביר קידמי HONE חדש! מעביר אחורי LX חדש! הדסט Cane Creek חדש! סטם קצר Hussefelt חדש! (אפשרות להחליף לאיסטון 100). כידון רחב 720 חדש! (אפשרות להחליף לאיסטון 680). גלגל אחורי SUN RHINO LITE חדש! כסא WTB PURE V חדש! נאבות Formula מייסבים סגורים. בולם אויר קליל וחזק ROCKSHOX Revelation. חישוק קידמי DT X455 ישר. צמיגים שוולאבה במצב טוב. גריפים ODI ננעלים (אפשרות להחליף לERGON).
ברקסים חדשים! STROKER TRAIL. רוטור קידמי 8' אחורי 6'
תודה!
|
פרטים |