הדגם המהולל של trek שנת 2008 מצב מעולה כמו חדשות חזקות במיוחד עומדות בכל תנאי שטח מטופלות הייטיב, מערכות הילוכים של שימנו חישוקים כפולים של BONTRAGER בקיצור ממש מציאה!!!! יש גי'פה של גו' בשני הגלגלים בשובי 100 ש"ח הכיסה שודרג לvelo gel בשובי 125 ש"ח כמו כן יש גם אביזרים בתוספת תשלום... הורדתי מחיר........