כל הקודם זוכה!!!!! ברשותי אנדורו אקספרט חדשות בארגז08 . שנקנו מסטוק. מידה M אלומיניום M5 צבע טיטניום (13000 ש"ח במקום 20000 ש"ח)
ניתן לראות את המיפרט המדויק באתר של מצמן.וגם את המחיר !!!!! ניתן לשלם בכרטיס אשראי 10 תשלומים . אחריות מלאה!!! האופניים נמצאות בבייק בן בית שמש .סוכן מורשה ספשליזד. לפרטים נוספים בן 0525951051.