שלדה שנת 2007 שנקנתה על קומפלט של קונה בתאריך 26/8/07 (יש קבלה), השלדה במצב מעולה למעט שריטות קטנות מנפילות שרשרת והמתקן אופניים, החלפתי את השלדה כי הייתה לי הזדמנות זה הכל, השלדה מגיעה עם הד סט, מוט אוכף, חבק מוט אוכף ואוזן CNC שחורה של PILO, ניתן להתקשר בכל שעה בכל יום, שלדה ממש נוחה אני נהנתי איתה למרות שאני לא אגרסיבי, גמיש מעט במחיר אבל יש גבולות. שלדה בלבד!!