אופני Trek - fule 80 , מעצורי שמן דיסק, מעבירים של שימנו XT , בולם אחורי Rock shox. האופניים נקנו לפני 6 חודשים מחבר. לאחרונה החלפתי רפידות ברקסים וגם החלפתי את השמן של מערכת המעצורים. אני לא יודע לגבי גודל הבלמים וכאלה כי אני לא ממש מבין בזה, אולי התמונה תעזור למי שמבין. אופניים מצויינות של חברה מנצחת! לבוא להתלהב ולקחת. אני גר במושב ליד צומת בילו.