| האופניים נבנו עם השנים.. לא קניתי כיחידה אחת. שלדה ג'יאנט טראנס בת שנה עם אחריות לעוד כ4 שנים מעצורים דאור הידראולי.בולם קידמי פוקס ואנילה RLC 130 מ"מ שעבר טיפול כולל לפני פחות חודש. מעביר אחורי SRAM X7 שיפטרים SRAM גלגלים הולנדיים מייסבים סגורים טיובלס (גלגלים לבנים לא האלו שבתמונה, הרבה יותר טובים), צמיג קדמי בון טריגר אחורי מקסיס חדש . קראנק טרובטיב. אופניים מעולים שעושים הכל מקרוס קאנטרי לאול מאונטיין עצבני. נהנתי מכל רגע מחליף בשביל לעבור לאופניים יותר אגרסיביים. פרטים נוספים בטלפון או באימייל. איל:) |
פרטים |