אופניים ניבנו חלק חלק ולא עשו 50 ק"מ בגלל חוסר זמן שילדה 2010 באחריות היבואן בארץ מהלך 5.5 בולם totem solo air 180 בולם אחורי dhx-5 חישוקים לבנים נאבות אדומות של חברת transition גלגלים חזקים קראנק 2010 saint מדהים וחזק 36/24 צמיגים חדשים maxxis 2.3 טיובלס headset של חברת קריס קינג בשוווי 1000 ש"ח אופניים שאפשר לעשות איתם AM/FR מדוושות מעולה בכל מצב ברקסים saint 2010 200/180 בקיצור צר לי מאוד להיפרד מהם אבל סתם יושבות בבית ללא שימוש
|
פרטים |