גמיש
שילדה mirraco five star park האפורה , 20.5 צ'יין סטיי קצרצר מזלג של אינטגרל גלגל קידמי אליאניישן חישוק אדום הכי קל שיש צמיג KHE STREET (הכי קל שיש) גלגל אחורי ג'י ספורט ריב קייג' על נאבה אודיסי שפיצים פרימו אדומים צמיג GLH סטם אודיסי אלמנטרי V3 צבע זהב (משתלב יופי עם האופניים) כידון סקיי היי כיסא אקלט קומבו (אדום) שוב , הכי קל שיש חח 220 גרם כיסא+מוט קראנק פרימו פאוורביט ספרוקט הופמן פדלים אודיסי פלסטיק שחורים גריפים ODI ו-FIT (דאבל גריפ כל צד ODI שלם וחצי של FIT)
תמונות: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/Popups/ShowAttach.aspx?file=http://img2.timg.co.il/forums/1_140229269.jpg&msgid=140229269
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/Popups/ShowAttach.aspx?file=http://img2.timg.co.il/forums/1_140229232.jpg&msgid=140229232
אופניים מטורפות לא רכבתי עליהם כמעט ובקושי עשיתי באני הופ מוכר בגלל שאני עובר סגנון
גמיש |
פרטים |