אופניים ברמה במצב מעולה! מטופלות ובקושי נרכבו, הם אצלי בסך הכל כמעט חצי שנה ועברו 5 רכיבות... מוכר עקב פרישה וצריך את הכסף!
בולם קדמי: FOX 40 2010 במצב מעולה עבר לפני שבוע טיפול! מרגיש פצצה מגיע עם עוד שני קפיצים (סגול וירוק עליו יש כחול טיטניום) בולם אחורי: FOX RC4 2010 ברקסים: QUAD FR קראנק: RACE FACE DH גלגלים: DA BOMB צ'ן גייד: MRP G2 כידון: SIXPACK MILLENIUM שיפטר: SRAM X5 מעביר: SRAM X7 צמיגים: ONZA IBEX DH 2.4
|
פרטים |