אופניים טובים נקנו לפני חצי שנה ב6000 ונמכרות ב4500 בולם עבר תיקון לפני שבועיים הוחלף המתלה הוחלף המעביר והמוליכים גם . ידיות ושיפטרים של xt דיסקים רוטורים ורפידות של xtr אופניים במצב טוב !!!! גמיש מאוד במחיר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1